Het voordeel van samenwerken met een Google Partner
Adverteren op het Google netwerk via Google Ads is natuurlijk iets wat je zelf kunt doen. Maar veel bedrijven zien al snel in dat het verstandiger is om deze activiteiten uit te besteden. Zeker omdat er bijna wekelijks wel iets wijzigt aan de manier waarop Google haar advertentieplatform inricht. Een Google partner is dan de oplossing.
Je Google ads uitbesteden aan een Google Partner is altijd een goed idee
Wanneer je besluit om Google Ads uit te besteden, is het altijd handig om te kijken of de partij met wie je gaat samenwerken ook daadwerkelijk Google Partner is. Wanneer dat het geval is, weet je zeker dat zij voor hun klanten een bepaalde minimale optimalisatiescore hebben behaald. Deze optimalisatiescore wordt door Google berekend aan de hand van meerdere parameters. Bijvoorbeeld de kwaliteit van de advertentieteksten en titels bij de advertenties en dat de medewerkers van de partner gecertificeerd zijn door Google.
Uitbesteden is in nagenoeg alle gevallen uiteindelijk goedkoper dan zelf doen. Vaak zien we dat bedrijven vol goede moed beginnen met het inrichten van advertenties. Na enige tijd lijken de advertenties lekker te lopen maar is er geen tijd meer om er nog voldoende aandacht aan te besteden. In de tussentijd verandert er bij Google Ads van alles. en ook concurrenten zitten niet stil. De resultaten lopen terug en de kosten stijgen. En probeer dan nog maar eens het resultaat weer op peil te krijgen.
Een Google partner voorkomt niet alleen dat dit gebeurt, ze zorgen er ook voor dat je online resultaten permanent verbeteren en dat je op het juiste moment op de juiste plek adverteert. Dat leidt bij onze klanten bijvoorbeeld voor een aanzienlijke toename van bezoekers, leads en verkopen.
Wil je weten of het uitbesteden van jou Google Ads meer gaat opleveren tegen lagere kosten? Neem dan contact op. We kijken vrijblijvend naar je Google Ads account en sturen je een voorstel met een prognose. Zo weet je direct waar je aan toe bent.